keskiviikko 26. joulukuuta 2012

Joululahjoja


Nämä mä sain Lauralta eli mun siskolta.
Tykkäsin tosi paljon. :)





Tätä mä en muista keltä mä tän sain mut se on silti ihana.
tää kuva tuli väärinpäin enkä saanut käännetyksi sitä! :)




Tän mä sain mun parhaalta kaverilta!
mä en tykkää pipareista mutta katotaan mitä mä näillä leivon! :)




Tänkin mä sain mun parhaalta kaverilta!
Tää on kalenteri 2013 kuvat on kissan pennuista otin söpöimmän kuvan niistä! :)



Tää on H&M lahjakortti siellä on noin 20e.
Mä en oo päättänyt mitämä ostan sillä! :)



Tän mä sain meijän serkuilta.
en oo pättänyt mitä mä ostan tälläkään. No säästöön taitaa mennä. :)





Tätäkään mä en muista keltä mä tän sain.
Mutta tuoksu oli mieleinen. :)




Nää kirjat mä sain mun äitipuolen siskolta.
en oo ehtinyt lukemaan niitä viellä yhtään. :)




Tän yöpuvun mä sain meijän toisilta serkuilta.
Tää oli aivan ihana. :)




Tän mä sain Katilta eli mun toiselta siskolta.
Mä himoitsin heti niitä kaikkia herkkuja mitä siellä oli. :)





Tän mä sain mun mummolta.
Täälläkin oli tosi hyviä reseptejä. :)




Tän piponkin mä sain mun äitipuolen siskolta.
tää on tosi ihana mun mielestä. :)





Tän karva hatun mä sain mun äitipuolelta ja iskältä.
mä halusinkin tällässen hatun. Tää on ihana. :)





Nää mä sain nää mun äitipuolen äidiltä.
ne on hyvän väriset ja ne on lämpimät ja ihanat. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti